Tegye hatékonyabbá webáruházát! Építsen listát, bővítse ügyfélkörét szórakoztató vagy hasznos kvízekkel és felmérésekkel.

Az Akron Quiz and Poll Prestashop modul a következőkben segít Önnek:

 

Mire vágynak a látogatók

Felmérések készítésével pontosan meghatározhatja, mire vágynak a látogatói

 

Még több érdeklődő

Még több érdeklődőhöz jut el a közösségi funkcióknak köszönhetően

 

Megnövelt eladások

Növeli az eladásokat a precízen célzott termékajánlásokkal

 

Egyszerű és hatékony listaépítés

A látogatók szívesen megadják az emailcímüket, hogy megkaphassák a kvíz eredményét

Magasabb konverzió

 

A felmérések szerint a kvíz konverziós rátája az egyik legmagasabb az online marketingeszközök között. A kutatások kimutatták, hogy egy bemutatófilmet vagy reklámvideót a látogatók 36%-a indítja el, és ezeknek csak 23%-a nézi végig. 2,4% kommentel és mindössze átlag 1,4%-a osztja meg a tartalmat közösségi oldalon. Ezzel szemben a látogatók 79%-a jut el a kvízek végéig.

Az Akron Quiz and Poll Prestashop modul kvízei az áruházon belül külön oldalon jelennek meg (ellentétben más modulokkal, ahol rendszerint csak egy blokkban, az oldalsávon) így egy önálló linken, keresztül könnyedén lehet ajánlani vagy érkeztető oldalnak (landing page) használni.

Hatékonyabb marketing

Szintén felmérések igazolják, hogy ha a hirdetés egy kvízre hivatkozik, akkor lényegesen többen kattintanak rá, mint akár egy vonzó termékleírásra. Ráadásul ha ez a kvíz valóban érdekes, akkor az emberek ezt még szívesen (és önként) meg is osztják az ismerőseikkel, akik így szintén eljutnak az ön webáruházába.

Visszatérő, elkötelezett látogatók

Az oldalra többször visszatérő látogató értékes. Hogy miért? A látogatók többsége nem az első látogatás alkalmával vásárol. Lehet, hogy önnél szerzi be az információkat, de ha nem tudja mivel visszahozni az oldaladra, előfordulhat, hogy végül máshol fog vásárolni.

A hűséges (visszatérő) látogató nagyobb valószínűséggel fog önnél vásárolni, amikor szüksége lesz az ön által kínált termékre.

A teszteknek köszönhetően a látogatók több időt töltenek el az oldalon, visszatérnek az újabb tesztek miatt, vagy azért, mert a szavazások eredményeire kíváncsiak. Közben pedig természetesen találkoznak az áruház ajánlatával is.

Kapcsolat a leendő vásárlókkal

Az online marketing fontos eleme az e-mailcímekből álló adatbázis-

Egy minőségi címlista felépítése fáradságos munka. A kvízeken keresztül viszont egyszerűbben és költséghatékonyabban építheti címlistáját, mintha megvásárolná azt, vagy egyéb promóciós játékokon keresztül jutna hozzá. A látogatók szívesebben megadják az emailcímüket azért, hogy megtudják a teszt eredményét, mint egy hagyományos hírlevélfeliratkozó űrlapon.

A modul segítségével kedvezménykupont kínálhat a látogatónak, amivel tovább ösztönözheti őket az emailcím megadásra.

Személyre szabott termékajánlás

A kvíz kitöltése után a megadott válaszoktól függően más-más eredményt látnak a felhasználók. Lehetősége van az eredménytől függően, személyre szabottan ajánlani egy terméket a webáruházból, amit akár azonnal meg is vásárolhat a látogató.

Ezt a funkciót használhatja arra is, hogy segítsen választani a bizonytalan vásárlóknak.

Mire vágyik a látogató

A modullal felmérést is készíthet egy-egy témakörben. A látogatók válaszaiból statisztika készül, ami nagy mértékben segíthet egy döntésben.

De készíthet egy általánosabb felmérést is, aminek az eredménye szélesebb körben is érdeklődésre tarthat számot. A szavazás állásának megtekintéséhez az érdeklődők szívesen visszalátogatnak a webáruházába.